مشاوره و فروش تجهیزات ساختمانی

مشاوره و فروش تجهیزات ساختمانی

تأمین سازه یکی از معتبرترین مراکز مشاوره و فروش تجهیزات ساختمانی است که با اطمینان کافی از کیفیت بالای مصالح و نحوه کار کرد آنها می توانید تمامی تجهیزات مورد نیاز خود را تهیه کنید. از ویژگی های منحصر به فرد مجموعه تأمین سازه در زمینه مشاوره و فروش تجهیزات ساختمانی قیمت مقرون به صرفه در کنار کیفیت خوب و ارائه مشاوره به صورت رایگان برای انتخاب بهترین تجهیزات است.

بررسی انواع تجهیزات ساختمانی

از لحظه‌ای که قصد خرید یک ملک و ساخت و ساز را دارید، باید به فکر تأمین مصالح و تجهیزات مورد نیاز آنها باشید، تا در پروسه ساخت بدون مشکل بتوانید بهترین متریال ها را در پروژه های خود استفاده کنید. تأمین سازه یکی از معتبرترین شرکت هایی است که در هر مرحله از کار می توانید در زمینه مشاوره و فروش تجهیزات ساختمانی از آنها کمک بگیرید.

در پروژه های ساخت و ساز مصالح و تجهیزات متعددی مورد نیاز است که به کارگیری هر کدام از آنها با مواد اولیه با کیفیت و مرغوب موجب می ‌شود تا سازه نهایی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در برابر زلزله و آتش سوزی مقاوم گردد.

در این بخش به بررسی برخی از مهمترین مصالح و تجهیزات ساختمانی می پردازیم که در تأمین سازه می توانید آنها را با کیفیت خوب تهیه کنید:

لوازم ساختمانی و ایمنی

انواع ماشین آلات ساختمانی ابزار آلات بنایی مانند بیل و کلنگ، ابزار آلات نقشه کشی و نقشه برداری و همچنین لوازم ایمنی و بهداشت مانند کلاه و دستکش جزء لوازم ساختمانی ایمنی قرار می گیرند.

تجهیزات و مصالح ساختمانی

موارد متعددی در زیر گروه تجهیزات و مصالح ساختمانی قرار می گیرند که از مهمترین آنها می توان به مصالح پایه مانند گچ، سیمان، آجر، مصالح عایق کاری و همچنین کاشی و سرامیک اشاره کرد.

تاسیسات مکانیکی و تهویه مطبوع

برای راه اندازی تأسیسات مکانیکی و تهویه مطبوع لوازم گوناگون از جمله انواع لوله و اتصالات، پمپ و مخازن ذخیره سازی آب و انرژی، دستگاه های فن و هواکش، لوله های فلزی و فولادی، لوازم تهویه سرمایش و گرمایش و موارد دیگر نیاز است.

تاسیسات الکتریکی

لوازم مختلفی مانند انواع سیم و کابل، جعبه و تابلوی برق، لوله و اتصالات گوناگون، سینی های کابل، انواع کلید و پریز، روشنایی، آیفون و بسیاری از لوازم دیگر را شامل می شود.

تأسیسات هوشمند

ساختمان های امروزی نیاز به تأسیسات متعددی دارند، تا بتوانند با استانداردهای روز دنیا برابری کنند که از مهمترین آنها می توان به دوربین های مدار بسته، سیستم های هوشمند آتش نشانی اشاره کرد.

تجهیزات آسانسور

آسانسور مهمترین جزء ساختمان های بلند مرتبه است به همین جهت دسترسی به تجهیزات آسانسور با کیفیت بالا و اطمینان از اصل بودن آنها الزامی می باشد. به همین جهت نیاز است که حتماً از مراکز معتبر تهیه شود.

مهمترین خدمات مشاوره و فروش تجهیزات ساختمانی تامین سازه

در سال‌ های گذشته متقاعد کردن کارفرما در پروژه های ساختمانی مهم برای استفاده از سیستم های هوشمند و تجهیزات به روز کار بسیار سختی بود. زیرا هزینه های زیادی را به دنبال داشت. اما در حال حاضر اجرای پروژه های هوشمند موجب می شود تا مشتریان بیشتری برای تهیه این املاک وجود داشته باشند. به همین سبب نیاز است که خدمات مشاوره و فروش تجهیزات ساختمانی را از مراکز معتبر دریافت کنند، تا در نهایت به بهترین شکل هر پروژه را به اتمام برسانند.

در حال حاضر که بسیاری از واحدهای بازسازی شده نیز تمایل به استفاده از سیستم های هوشمند و به روز دارند، مجموعه تأمین سازه توانسته، خدمات حرفه ای و بی نظیر خود را در تمام بخش ‌های تجهیزات ساختمانی ارائه دهد.

بررسی برخی از مهمترین خدمات مجموعه تامین سازه در زمینه مشاوره و فروش تجهیزات ساختمانی می پردازیم

بازدید اولیه محیط

ابتدا کارشناسان این مجموعه از پروژه ساختمانی بازدید کرده و متناسب با پیشرفت های عمرانی آن اقدام به ارائه مشاوره برای تهیه تجهیزات ساختمانی مناسب می کنند.

ارائه پیشنهادات مالی مناسب

به دلیل افزایش هزینه ها کارشناسان این مجموعه با توجه به تنوع بالای متریال ها پیشنهادات مالی مناسبی را برای هر پروژه آماده می‌ کنند، تا کارفرما متناسب با شرایط خود بتواند از بین برندها، ظاهر محصولات و بسیاری از موارد دیگر بهترین ها را انتخاب کند.

عقد قرارداد

در میان تمامی پیشنهادات ارائه شده پس از به توافق رسیدن با کارفرما محصولات مناسب را دسته بندی کرده و در نهایت با یک قرارداد طرفین ملزم به رعایت برخی از قوانین می شوند.

بررسی‌های کارشناسانه

پس از عقد قرارداد و بررسی ‌های کارشناسانه در طی چند مرحله انجام می شود، تا متناسب با روند پیشرفت پروژه تجهیزات مورد نیاز به آنها ارائه گردد.

تأمین به موقع قطعات

تأمین به موقع قطعات در هر مرحله کار از وظایف اصلی مجموعه تأمین سازه است که با داشتن ارتباطات مناسب با کارخانجات تولیدکننده و واردکننده تجهیزات ساختمانی مهم و همچنین داشتن سیستم های حمل و نقلی مناسب زودتر از زمان موعد توافقات انجام می شود.

نصب و راه اندازی تجهیزات

برخی از تجهیزات ساختمانی از قبیل ها آسانسور یا تجهیزات هوشمند نیازمند به نصب و راه اندازی هستند که کارشناسان متخصص این مجموعه در این زمینه نیز خدمات حرفه ای ارائه می دهند و تا تحویل درست و کامل پروژه را رها نمی کنند.

پشتیبانی حرفه ای

پشتیبانی حرفه ای تا پایان پروژه و حتی بعد از پروژه موجب می ‌شود، تا کارفرما با خیال راحت تمامی تجهیزات و مصالح مورد نیاز خود را از این مجموعه تأمین کند. زیرا در صورت بروز هرگونه ایراد یا مشکل در سریعترین زمان ممکن پاسخگوی آنها بوده و اقدام به برطرف کردن این مشکلات می کند.

سخن آخر

تأمین سازه یکی از معتبرترین مراکز فعال در زمینه مشاوره و فروش تجهیزات ساختمانی است که در تمام مراحل کار از نیروهای متخصص و حرفه ای استفاده می کند، تا در نهایت تأمین تجهیزات مورد نیاز ساختمان ها به موقع و مناسب انجام شود.

برای داشتن یک پروژه مرغوب و باکیفیت و مقرون به صرفه لازم است که حتماً با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید، تا پس از دریافت مشاوره بتوانید بهترین مصالح و تجهیزات را برای بخش های مختلف سازه انتخاب نمایید. زیرا این مجموعه با کارخانجات متعددی در ارتباط بوده و امکان تأمین قطعات با کیفیت بالا و قیمت مناسب را از درب کارخانه فراهم می کند.

درج نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − 3 =