درباره شرکت تامین سازه ویژن

شرکت تأمین سازه تنها یک مجموعه فروشگاهی برای عرضه تجهیزات ساختمانی نیست؛ بلکه در زمینه ساخت و ساز و ارتقاء کیفیت ساختمان ها فعالیت حرفه ‌ای دارد. در این شرکت تمامی مراحل کار از مشاوره، طراحی، اجرا و بازرسی و نظارت بر ساخت و ساز صورت می گیرد. با امکان تأمین و تجهیز ساختمان با محصولات درجه یک، علاوه بر امکان طراحی و ساخت ساختمان هایی کارآمد و با کیفیت تأثیر زیادی هم در صرفه جویی اقتصادی دارد.
شرکت تامین سازه با در دست داشتن امکانات و تجهیزات مختلف زمینه کاری خود را در دو دسته بندی تأمین و تجهیز ساختمان و ساخت و ساز تقسیم کرده است.

  • تجهیزات نمای ساختمان
  • انواع لوله و اتصالات آن
  • انواع سیم و کابل
  • تجهیزات تهویه مطبوع
  • تجهیزات فن و جت فن
  • تجهیزات آسانسور
دانلود نمونه کار نمونه کارهای ما

خدمات تامین سازه

ویژن های زندگیت رو بساز!

تامین سازه ویژن

tab-images-1
 صنعت ساختمان جزء صنایع مهم به شمار می رود که بخش اصلی آن را مصالح ساختمانی و لوازم و تجهیزات تشکیل می ‌دهند که تهیه این موارد با کیفیت بالا و قیمت مناسب از دغدغه ‌های اصلی کارفرمایان است.
tab-images-1
تمامی مدیران پروژه های بزرگ و کوچک ترجیح می دهند تا متریال مورد نیاز خود را با پایین ترین هزینه و کیفیت بالا از برندهای مطرح و شناخته شده تهیه کنند. به همین سبب انتخاب مجموعه ای که هم در زمینه ساخت و ساز و هم در زمینه تأمین و تجهیز ساختمان به شکل قوی فعالیت دارد، موجب می ‌شود تا در طی کار از کارشناسان این مراکز به عنوان مشاور هم کمک بگیرند.
tab-images-1
ما در شرکت تأمین سازه سعی کرده ‌ایم تجهیزات مهم ساختمانی را با کیفیت خوب و از برترین برندهابا قیمت تمام شده پایین تأمین کنیم، تا تجربه خرید ساده و مطمئن را به وجود آوریم.

اجرا ، ساخت و مشارکت

ساخت و ساز به تمام فعالیت هایی که در رشته های عمرانی و معماری صورت می گیرد، گفته می شود. ساخت و سازها انواع مختلفی دارند که هر کدام فرآیند پیچیده را طی می‌ کند و نیاز است تمامی مراحل اجرای آن به ترتیب و به صورت کامل و دقیق انجام شود. در مجموعه تأمین سازه هر مرحله توسط متخصصان نظارت و پیگیری می گردد تا هیچ گونه تداخلی در مراحل اجرا و طراحی به وجود نیاید.

خدمات ساخت ‌و ساز قابل اطمینان توسط یک تیم حرفه ای با تجربه بالا در مجموعه تأمین سازه ارائه می گردد که  از مهمترین فعالیت های این مجموعه در زمینه ساخت و ساز به دو دسته بندی کلی می توان اشاره کرد:

در زمینه اجرا و ساخت و ساز پس از بررسی های کامل و دقیق موقعیت منطقه ‌ای بهترین منطقه مورد نظر متناسب با سرمایه شما معرفی می گردد. پس از رسیدن به نتیجه نهایی وارد فاز ساخت و ساز شده و مرحله به مرحله کارها مطابق قراردادهای از قبل تنظیم شده پیش می ‌رود. در تمامی پروژه های ساخت و ساز از بهترین متریال ها با طراحی های حرفه ای خاص استفاده می شود، تا در نهایت پروژه به خوبی به اتمام برسد.

مشارکت در ساخت هم با توجه به بودجه ای که قرار است در یک همکاری در نظر بگیرید تعهداتی را برای این مجموعه به وجود می آورد که با رعایت تمامی این تعهدات از دو طرف قرارداد این مدل از پروژه ها هم به خوبی طی می گردد.
هر دو دسته بندی خدمات این گروه توسط افراد آموزش دیده و ماهر با برنامه ریزی کامل انجام می شود. در صورت نیاز به هرگونه خدمات ساخت و ساز کافیست با کارشناسان گروه ما ارتباط بگیرید.

سرمایه گذاری در عرصه ساخت و ساز

جهت اجرای هر پروژه ساختمانی، با توجه به هزینه های هنگفت ساخت و ساز، نیازمند همکاری با سرمایه گذار یا یک شرکت معتبر سرمایه گذاری در حوزه ساخت و ساز هستیم، گروه سر مایه گذاری و تامین تجهیزات ساختمانی ویژن، با سالها تجربه و پشتکار در عرصه ساخت و ساز جهت تامین این مهم، در کنار شماست.

اکنون با ما تماس بگیرید
56

پروژه های تکمیل شده

360

کارگران شاغل

89

مشتریان افتخار

42

جوایز برنده

تیم ما

حرفه ای بالا از مهندسان ما