مشارکت در ساخت در استان هرمزگان

مشارکت در ساخت در استان هرمزگان مزیت ‌های فوق ‌العاده زیادی برای سازنده و مالک دارد؛ چرا که با داشتن یک قرارداد معتبر دو طرفه عملیات ساخت و ساز با سرعت بالاتری انجام می‌شود. شرکت تأمین سازه یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه مشارکت در ساخت در استان هرمزگان معرفی می شود که می توانید برای هرگونه همکاری با آنها ارتباط بگیرید.

مشارکت در ساخت به چه معناست ؟

مشارکت در ساخت به معنای تعیین یک قرارداد در حوزه پیمانکاری ساخت و ساز است که در داخل قرارداد، تمامی وظایف مالک و کارفرما و همچنین سازنده مشخص است. این قرارداد اهمیت زیادی دارد و نیاز است که بند به بند آن توسط افراد متخصص مورد بررسی قرار بگیرند.

معمولاً نحوه مشارکت در ساخت متناسب با شرایط مالک مشخص می شود، گاهی اوقات پروژه از صفر شروع شده و از ابتدا با سازنده به توافق می رسند که در نهایت در ازای بودجه هزینه شده چند واحد از پروژه برای سازنده می باشد. این نوع مشارکت بیشتر مورد توجه قرار می ‌گیرد. زیرا سازنده متناسب با برنامه ریزی های خود می تواند سرعت عملکرد پروژه را افزایش داده، تا سود بهتری به دست آورد.

مشارکت در ساخت در استان هرمزگان به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص این استان و سیل عظیم مسافران و گردشگران در آن باید به گونه ای باشد که عملیات ساخت و ساز و بهره برداری در مدت زمان کوتاهی به نتیجه برسد. به همین سبب مشارکت از ابتدا بهترین گزینه است که توسط شرکت تأمین سازه به بهترین شکل ممکن خدمات در این حوزه ارائه می گردد.

گاهی برخی از پروژه ها به دلیل کمبود منابع مالی و تامین نشدن تجهیزات ساختمانی نیمه تمام می مانند. در چنین شرایطی هم مشارکت در ساخت می تواند نتایج خوبی داشته باشد. چرا که هزینه بلا استفاده کارفرما را به جریان انداخته و در مدت زمان کوتاه تری به نتیجه می رساند.

گاهی در برخی از پروژه های مشارکتی در استان هرمزگان فقط نیاز به تأمین تجهیزات و مصالح ساختمانی است. در چنین شرایطی هم تأمین سازه بهترین مصالح و تجهیزات را باکیفیت بالا ارائه می دهد و می ‌تواند مطابق قراردادهای از قبل مشخص شده در بخشی از پروژه سهیم شود.

۹ مرحله ساخت و ساز پروژه های مختلف

در هنگام وارد شدن در یک پروژه برای مشارکت در ساخت در استان هرمزگان مراحل مختلفی وجود دارد که شناخت هر مرحله به هر دو طرف معامله کمک می کند تا تصمیمات بهتری اتخاذ کنند.
در این بخش به مهمترین مراحل ساخت و ساز و اجرای یک پروژه می پردازیم:

مرحله اول

طراحی و  آماده کردن نقشه های ساختمان در کلیه بخش ها

مرحله دوم

مشخص کردن موقعیت بنا و تعیین تمامی دستگاه های مورد نیاز برای شروع پروژه مانند ماشین آلات حفاری

مرحله سوم

پیاده سازی نقشه ساختمان بر روی زمین با دقت بالا و توسط مهندسین حرفه‌ای

مرحله چهارم

پرداختن به اجرای فونداسیون متناسب با نقشه های از قبل مشخص شده و تعیین محل دقیق ستون ها

مرحله پنجم

اجرای سازه فلزی یا بتنی متناسب با طراحی نقشه و اجرای فونداسیون و میلگردها برای اجرای ستون ها و کلیه مراحل دیگر در ابتدای کار

مرحله ششم

اجرای سقف سازه متناسب با نقشه های ساختمان

مرحله هفتم

دیوار چینی بخش های داخلی و خارجی ساختمان

مرحله هشتم

اجرای تاسیسات مکانیکی و الکتریکی مانند لوله کشی گاز، آب، سیم کشی برق ساختمان و نصب امکانات مربوط به سیستم اطفاء حریق

مرحله نهم

تمامی فعالیت های داخل ساختمان از قبیل گچ و خاک، نصب درب و پنجره، کف سازی و کفپوش، گچکاری، اجرای نما، نقاشی ساختمان و دکور داخلی آن

در هر کدام از این مراحل لازم باشد می توان وارد پروژه مشارکت در ساخت شد تا پروژه نیمه تمام مانده با سرعت بالاتری به اتمام برسد.

در صورت شرکت در پروژه های مشارکتی استان هرمزگان هر دو طرف معامله می توانند از مزایای زیادی بهره ببرند. چرا که این استان از لحاظ تجاری در موقعیت خوبی قرار گرفته و امکان ساخت و سازهای مختلف و استقبال از این فضاها زیاد است.

از مهمترین مزایای شرکت در پروژه های مشارکت در ساخت در استان هرمزگان می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

مزایای شرکت در پروژه های مشارکتی استان هرمزگان

اطمینان و اعتماد دو طرف

در صورت مشارکت، دو طرف معامله، یعنی کارفرما و سازنده با اطمینان و اعتماد بیشتری به وظایف خود در طی قرارداد عمل می کنند. چرا که در نهایت هر دو از پیشرفت پروژه سود می برند.

دسترسی سریعتر و آسانتر به مصالح و تجهیزات مورد نیاز پروژه توسط سازنده یک راه حل کاربردی است که سرعت ساخت را هم افزایش می‌ دهد و کارفرما از کیفیت تجهیزات اطمینان کافی دارد.

شهرت بیشتر کارفرما و پیمانکار

در صورت همکاری با تیم های مشارکت معتبر، پروژه ها با سرعت بالاتری به نتیجه می رسند که تأثیر زیادی در به دست آوردن شهرت و اعتبار پیمانکار و کارفرما دارد و در نتیجه می توانند شغل خود را گسترش داده و درآمدهای بیشتری هم به دست آورند.

کلام آخر

مشارکت در ساخت در استان هرمزگان جزء مشارکت های خوب برای هر دو طرف معامله است چرا که در این منطقه پروژه‌ های عمرانی زیادی وجود دارد که شرکت در هر کدام از این پروژه ها چه از لحاظ تأمین تجهیزات ساختمانی چه مشارکت در ساخت از ابتدا و تأمین سرمایه موجب پیشرفت بیشتر منطقه می شود. برای موفقیت بهتر نیاز است که با مجموعه های معتبری مانند تأمین سازه مشارکت کنید، تا ساختمان های زیبا و مقاوم با طراحی های خاص و بی نظیر در این استان داشته باشید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه مشارکت در ساخت در استان هرمزگان کافیست با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید.