مشارکت در ساخت در تهران با رعایت برخی از مسائل مهم سود خوبی هم برای سرمایه گذار و هم برای کارفرما و مالک به دنبال دارد. برای اینکه در طی پروژه های مشارکت در ساخت در تهران مشکلات زیادی برای شما ایجاد نگردد، انتخاب یک مجموعه معتبر با نوشتن قراردادهای رسمی بهترین راه حل است.

دلایل مشارکت در ساخت

مشارکت در ساخت در واقع یک نوع قرارداد بین مالک یا مالکین و همچنین سازنده است که بر مبنای این قرارداد، پارامترهای مختلفی باید مورد توجه قرار بگیرند. معمولا شرکت های فعال در زمینه مشارکت از کارشناسان زبده و بهترین مهندسان برای پروژه های خود استفاده می کنند، تا بتوانند در شهر بزرگی مانند تهران جایگاه خوبی به دست آورند.

مشارکت در ساخت در تهران به دلایل مختلفی انجام می شود که یکی از بهترین راه ها برای ساخت و ساز در بافت های فرسوده و املاک قدیمی و همینطور تمامی زمین های خالی و بلا استفاده است.

شرکت در ساخت در تهران عموما به دو دلیل عمده انجام می شود:

  1. عدم توانایی مالی برای احداث پروژه

بسیاری از کارفرماها و مالکین برای راه اندازی پروژه های خود توانایی مالی کافی را ندارند، به همین جهت با بررسی های دقیق برای بخش هایی از پروژه یا از ابتدا مشارکت در ساخت را انتخاب می کنند.

  1. افزایش سرمایه، بدون سرمایه گذاری نقدی

برخی از کارفرماها هم تمایل دارند تا سرمایه های خود را بدون سرمایه گذاری نقدی افزایش دهند. به همین جهت با داشتن یک زمین یا ملک مناسب اقدام به بستن قراردادهای مشارکت در ساخت می کنند که سازنده با سرمایه‌ گذاری بر روی ملک می تواند سرمایه کارفرما را نیز چند برابر کند.

انواع قرارداد مشارکت در ساخت از لحاظ نحوه همکاری

قراردادهای مشارکت در ساخت متناسب با شرایط هر پروژه تعیین می شود که هر دو طرف معامله از این مشارکت سود خوبی به دست آورند. در پروژه های تهران که تنوع زیادی وجود دارد انواع قرارداد مشارکت در ساخت در تهران از لحاظ نحوه همکاری به چند دسته کلی تقسیم می شوند:

نمونه اول قرارداد

در قرارداد اول زمین و ملک به عنوان سهم مالک و کارفرما در نظر گرفته می شود و سازنده باید تمامی هزینه های معمول مانند مجوزهای لازم، تأمین مصالح و تجهیزات و دستمزد افراد را تقبل کند و در نهایت پروژه به صورت ۵۰ درصد بین دو طرف تقسیم می شود. البته نحوه توافق هم متناسب با موقعیت ملک و بسیاری از موارد دیگر تغییر پیدا می کند.

نمونه دوم قرارداد
مالک هم زمین و هم هزینه های ساخت و ساز را متقبل می‌ شود و سازنده تنها دستمزد خویش را به صورت نقدی و یا در پایان پروژه از واحدهای ساخته شده دریافت می کند.

نمونه سوم قرارداد

در این نمونه از قرارداد سازنده و سرمایه گذار بخشی از ملک را خریداری می کند و در نهایت درصد مالکیت بر اساس میزان سهم آنها از زمین مشخص می شود، هزینه های ساخت و ساز هم متناسب با شرایط سازنده و کارفرما یا مالک به شکلی مشخص می گردد.

در مجموعه تامین سازه شرایط مناسبی برای هر نوع قرارداد مشارکت در ساخت در تهران وجود دارد که تمامی افراد می توانند با شرایط خود بهترین قرارداد را انتخاب کرده و در نهایت به سود مناسبی دست پیدا کنند.

مزایای مشارکت در ساخت با تأمین سازه

مشارکت در ساخت یکی از راه حل های مناسب و کاربردی است که پروژه‌ ها نیمه تمام باقی نمانند و در ابتدای شروع پروژه با سرعت بالاتری کلید بخورد. اما تمامی این موارد در صورتی اتفاق می ‌افتد که یک شرکت معتبر سازنده را انتخاب کنید که ضمن داشتن نیروهای متخصص و حرفه ای از تجهیزات و لوازم مورد نیاز نیز بهره مند باشد. بتواند تمامی مصالح و تجهیزات ساختمان را با کیفیت بالا و محصولات برند تأمین نماید.

مجموعه تأمین سازه یکی از معتبرترین مراکز فعال در زمینه مشارکت در ساخت در تهران است که شرایط خوبی برای افزایش سرمایه پیمانکاران و کارفرماها در نظر گرفته است. به طور کلی کمک گرفتن از این مجموعه برای انجام پروژه های مختلف، مزیت های زیادی به دنبال دارد که در ادامه به برخی از مهمترین آنها می‌ پردازیم:

  • تبدیل ساختمان های قدیمی و فرسوده به آپارتمان های نوساز و مدرن و سودآوری بیشتر برای مالکان این ساختمان ها
  • ساخت و ساز در زمین های خالی و بدون استفاده و تبدیل به پروژه‌های بزرگ مسکونی، تجاری، اداری و موارد دیگر
  • سرعت بالاتری برای تبدیل سرمایه های خوابیده به پول نقد
  • داشتن سازه های مدرن، زیبا و بادوام و بهره مند از تمامی تجهیزات ساختمانی برند
  • کاهش هزینه های نهایی پروژه به دلیل داشتن سرعت بالا در ساخت

برای دریافت چنین مزیت هایی در کنار مزایای مختلف دیگر کافی است که با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید و پس از مشخص کردن اهداف خود از پروژه بهترین شرایط را برای همکاری به دست آورید.

کلام آخر

مشارکت در ساخت در تهران به یکی از بخش های ضروری برای انجام پروژه های بزرگ تبدیل شده است. چرا که هزینه های ساخت و ساز با افزایش زیادی روبرو بوده و مالکین به تنهایی نمی توانند یک پروژه را با سرعت مناسب و کیفیت خوب پیش ببرند. با انتخاب یک مجموعه معتبر مانند تأمین سازه امکان ساخت پروژه ها در موعد مقرر با حفظ استانداردهای ساخت و ساز و طراحی زیبا فراهم می گردد. برای دریافت خدمات از این مجموعه در هر مرحله از کار می توانید با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.